Klientem naszego sklepu może zostać każda osoba pełnoletnia,
która poprawnie wypełni formularz zamówienia
*Nie musisz zakładać konta - rejestrować się - wystarczy, że poprawnie wypełnisz formularz
jednak dla zarejestrowanych klientów
*gwarantujemy rabaty*
1. Sklep internetowy pod adresem www.ozdobnik.sklepna5.pl (dalej sklep internetowy) prowadzony jest przez firmę Jolankom z siedzibą w Mikołowie działająca na podstawie wpisu do działalności gospodarczej z dnia 3.09.2007r. dokonanego przez Burmistrtza Miasta Mikołów.
REGON: 240725680
NIP: 635-139-12-13
1. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym ozdobnik.sklepna5.pl, zwaną dalej Nabywcą, jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego ozdobnik.sklepna5.pl jest właściciel Sklepu -firma Jolankom z siedzibą w Mikołowie,
Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Językiem zawarcia umowy jest język polski.
2. Sklep internetowy prowadzi działalność według niniejszego regulaminu.
3. Przyjęcie przez sklep internetowy każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową.
4. Zamówienia są przyjmowane przez internet a w wyjątkowych przypadkach telefonicznie. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu. Jeśli klient wybierze opcję wysyłki za pobraniem zostanie poinformowany mailowo o wysyłce i kwocie pobrania. Realizacja trwa od 1-go do ok.16 dni roboczych. W niektórych wypadkach termin realizacji może się nieznacznie wydłużyć, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.
6. Z chwilą złożenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy cywilno-handlowej.
7. Ceny oferowanych artykułów znajdują się na stronie sklepu. Są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
REKLAMACEJE I ZWROTY
8. Kupującemu przysługuje prawo reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową. Kupujący odsyła towar na adres sprzedawcy wraz z podaniem pisemnym w zwrotnej przesyłce (opisaniem przyczyny wadliwości towaru). Sklep internetowy rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową kupujący ma prawo domagać się wymiany towaru na zgodny z umową lub żądać zwrotu pieniędzy. W takim przypadku kupujący przesyła towar na adres sprzedawcy dołączając paragon (dowód sprzedaży - oryginał), dokument zwrotu (dane adresowe, nr zamówienia)towaru oraz numer rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.- Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest posiadanie dowodu zakupu reklamowanego przedmiotu który jest dołączony do każdego zakupionego towaru.
- Reklamacja Uszkodzeń wynikłych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem posiadania spisanego protokołu szkodowego z przewoźnikiem
( w przypadku zauważenia widocznych uszkodzeń należy bez względnie spisać protokół szkodowy w obecności dostarczyciela przesyłki np listonosza lub kuriera).
- Reklamacja wady towaru lub braku oraz błędnego zrealizowania zamówienia powinny zostać zgłoszone w przeciągu 24h od chwili otrzymania przesyłki.
- Reklamowany przedmiot należny odesłać najpóźniej do 7 dni od zgłoszenia wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
9.W przypadku gdy zamówiony towar nie odpowiada oczekiwaniom kupującego, ma on prawo do zwrotu towaru. Zwrot może odbyć się w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru.
Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.Towar musi dotrzeć do sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu. Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi kupujący. O fakcie zwrotu towaru należy uprzednio poinformować sprzedającego telefonicznie lub poprzez e-mail. "Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient będący konsumentem może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.
Przypominamy, iż konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową."Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 14 dni.
Koszty wysyłki zwrotów ponosi Kupujący.
10. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
11.Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym.
12.W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.
13.Zdjęcia produktów oraz opisy mają charakter informacyjny i w myśl ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zgodnie z art. 10 Dz.U. nr 144 poz. 1204 z 18.07. 2002 r.) nie stanowią oferty handlowej w myśl art. 71 KC
14. Dokonanie zakupu oznacza pełną akceptację regulaminu sklepu przez kupującego
15.Dane kupującego są przechowywane zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.(Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883) o ochronie danych osobowych i są wykorzystywane wyłącznie w związku z działalnością sklepu internetowego.
Admininistratorem danych osobowych jest firma Jolankom właścicel sklepu Ozdobnik.